
El BAXI Manresa topa amb un equip amb molt encert i qualitat a Romania
Els de Diego Ocampo tracten de tu a tu durant bona part del partit el Cluj-Napoca però acaben caient per 110 a 86 en una recta final gairebé perfecta dels de Transilvània. Plummer demostra el seu poder des del triple amb 16 punts.
110 U-BT Cluj-Napoca I Russell 23, Guzman 9, Kulvietis 8, Creek 14 i Miletic 10; Miron, Altit, Petric, Woodbury 26, Mensah 9, Richard 7 i Taylor 4
86 BAXI Manresa I Benitez 13, Obasohan 3, Reyes 5, Olinde 13 i Golden 16; Akobundu-Ehiogu 2, Ubal 12, Steinbergs 5, Knudsen, Izaw-Bolavie, Dani Pérez i Plummer 17
Parcials: 30-24, 27-17, 25-26, 28-19
El BAXI Manresa va caure derrotat a la complicada pista del U-BT Cluj-Napoca de Romania en un partit en què va anar sempre per sota en el marcador (110-86).
Els locals van fer una bona sortida i van anotar els vuit primers punts del partit. A partir d'aquí els vermells van reaccionar, però no van ser capaços d'aturar un rival molt entonat en atac. Al final del primer quart, sis punts de renda pels romanesos (30-24).
En el segon període, els jugadors dirigits per Diego Ocampo es van acostar en el marcador (33-31), però tot seguit els locals van trobar encert des de la llarga distància i van ampliar la diferència fins el 57-41 amb el qual es va arribar a la mitja part de l'enfrontament.
Tornant dels vestidors, uns manresans liderats per Olinde van fer un gran inici i es van situar a només sis punts (59-53). No obstant, els romanesos van reaccionar i van tornar a obrir forat al final del tercer quart (82-67).
En els deu darrers minuts, els bagencs van intentar tornar a entrar en el partit, però el U-BT Cluj-Napoca va continuar mostrant un gran encert i no els va donar cap possibilitat de lluitar per la victòria.
Diumenge a partir de les 12:00 el BAXI Manresa jugarà un derbi català al Nou Congost davant el Hiopos Lleida.
