
El BAXI Manresa supera el Hiopos Lleida en el primer assalt de la Lliga Catalana
Els bagencs obren forat a la segona meitat i resisteixen l'intent de remuntada final dels lleidatans.
90 Hiopos Lleida I Zoriks 5, Agada 21, Sanz 8, Shurna i Goloman; Batemon 22, Walden 3, Ejim 10, Paulí 8, Diagne 3, Jiménez 8 i Krutwig 2
95 BAXI Manresa I Benitez 5, Plummer 14, Knudsen 7, Steinbergs 8 i Golden 10; Akobundu-Ehiogu 8, Reyes 22, Ubal 6, Obasohan 5, Izaw-Bolavie i Dani Pérez 10
Parcials: 27-20, 20-27, 16-29, 27-19
El BAXI Manresa va sumar la primera victòria a la Lliga Catalana després d'imposar-se al Hiopos Lleida a Tarragona (90-95).
Els jugadors de Diego Ocampo van anotar els cinc primers punts del partit, però tot seguit els lleidatans van capgirar el marcador amb un parcial de 12-0. A partir d'aquí, els homes de Gerard Encuentra van manar sempre i van tancar el primer quart amb set punts de renda (27-20).
En el segon període, els bagencs van sortir amb força, van capgirar el marcador i, gràcies a la inspiració de Reyes, van gaudir de fins a cinc punts de marge (40-45). No obstant, el Lleida va aconseguir empatar a la mitja part de l'enfrontament (47-47).
Tornant dels vestidors i després d'uns instants amb baixa anotació, els manresans es van mostrar molt superiors en atac i van obrir forat en l'electrònic. Un triple de Dani Pérez sobre la botzina donava tretze punts de distància al conjunt d'Ocampo (63-76).
En els deu darrers minuts, els de Gerard Encuentra no es van rendir i es van situar a només cinc punts (82-87). Tot i això, els bagencs es van mostrar sòlids, van saber resistir l'intent de remuntada rival i es van endur el primer triomf a la Lliga Catalana.
Divendres a partir de les 18:30 el BAXI Manresa jugarà el segon partit de la fase de grups davant el Bàsquet Girona.
